8 Ağustos 2010 Pazar

İstemek

-Niyetim onu üzmek değildi ki.
-bazen niyetinin ne olduğuyla kimse ilgilenmez, davranışların önemlidir sadece.
-Evet belki öyledir ama ben bilerek de davranmadım, hem ne yaparsam yapayım bir insanı üzmek istemem. istediğimi zannederim ama sonra istemediğimi anlarım.
-Neden böyle diyorsun, bazen bazı insanların acı çekmesini istediğini ben biliyorum hatta eminim.
-işte senin emin olduğun benim zannettiğim şey. Başkasının mutsuzluğu ancak on saniye senin mutluluğun olabilir sonra kendi mutsuzluğuna bir parça daha olarak eklenir, sürekli büyürsün suçluluktan.
-Belki onu üzen sen değilsindir.
-belki değilimdir, neden ben olduğumu düşündüm onu da bilmiyorum. belki sadece ona ait bir şeyin benimle ilgili olmasını deli gibi istedğimdendir.
-Ya da sadece kendini çok önemli gören bir sürü insandan birisin. Her şeyin nedeninin kendiyle ilgili olduğunu zanneden zavallı insanlardansın.
-olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder